Mess.

Sitter här i röran, ska röja upp lite. Mitt sovrum består av ett stort kaos. Böcker, gamla cdskivor, kläder, smink, kuddar och otroligt mycket småkrafs. Det är tyst, förutom musiken från köket där radion spelar "klassikern" Barbapappaaaa. Bläddrar i ett inredningsmagazin, så otroligt fina hus och inredning. Tänk om man kunde ha det så! Jag spånar vidare på vad jag sla göra åt katastrofen...
Största drogen just nu måste vara Sex and the city! Åh vad jag älskar den, miljön, tjejerna. Allt. Nu ska jag slänga mig in i mitt vardags kaos igen och fortsätta röja. Men man är väl aldrig nöjd anar jag, även den som har snyggaste inredningen klagar säkert också ibland, eller..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0